Dostava in vračila
Dostava in stroški dostave
Izdelek gre na pot v najkrajšem možnem času. Ko je naročilo odposlano, kupca o tem obvestimo po elektronski pošti.
Poleg zneska nakupa, dodamo tudi strošek dostave.
Pri pošiljanju v tujino stroške poštnine krije kupec sam, ne glede na znesek naročila.
Prodajalec ni odgovoren za zamude s strani ponudnika poštnih storitev ali za poškodovanje embalaže. Kupec naj prejeto blago pregleda takoj in ob morebitnih poškodbah takoj kontaktira ponudnika poštnih storitev, kjer skupaj z naročnikom sestavijo zapisnik o poškodbi pošiljke.
Vračilo blaga in reklamacije
Za odpoved naročila veljajo določila splošnih pogojev in veljavna zakonska določila o vračilu blaga. Uporabljajo se določila 43.člena Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot), ki določa, da ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
V primeru odstopa od pogodbe, ponudnik vrne vsa prejeta plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu potrošnika od pogodbe.
Naslov za vračilo:
ATROPA d.o.o.
TrataXIV 25a
1330 Kočevje
Slovenija
Potek vračila izdelka
V primeru, da vam izdelek ne ustreza, nam v roku 14 dni od prejema artikla to sporočite preko elektronske pošte in nam ga v roku 14 dni po sporočilu o odstopu vrnite. Izdelek nam vrnite nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.
Izdelek nam pošljite na naslov: Atropa d.o.o., Klinja vas 19B, 1330 Kočevje. Izdelek pošljite v originalni embalaži, ki jo primerno zaščitite, priložite mu kopijo originalnega računa. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe je neposreden strošek vračila blaga, ki se obračunava po ceniku dostavne službe.